Csajoknak minden mennyiségben...

2015. március 14. 20:26 - iSzerelés

Sziasztok, Zsuzsi vagyok, és imádom használni az iPhone 5S-emet. Tipikus huszonéves csajnak tartom magam: szeretem a divatot, a gasztronómiát és a sok munkát. Mindig dolgozok, ezért a telefon nekem a mindennapok túlélésére is szolgál. Nélküle tutira elcsúsznék a teendőimmel.

 

pose-.pngElőször azokat az appokat mutatom meg nektek, amiket rendszeresen használok, de újakat is folyamatosan tesztelek, hogy bemutathassam azokat, amik segítségetekre lehetnek.. Mindent érintek majd, ami egy nő számára fontos...

 

Inspirálódjunk a divat nagyvilágából!

 

Bár nekem a stílus fontosabb a divatnál, mégis követem az aktuális trendeket, és azt, hogyan öltözködnek a nők a világ nagyvárosaiban. Amikor tömegközlekedek a street style alkalmazásokat böngészem... A kedvencemet Pose-nak hívják, és a világ minden tájáról osztják meg aznap viselt ruháikat a különböző korú nők, szóval bármilyen idős is legyél, tutira találsz valakit, akit követhetsz. :)

 

 

Aztán ott vannak a nemzetközi magazinok appjai... Vogue, Harpar’s Bazaar, Marie Clarie, Elle,  alvás előtt ezek kerülnek elő.

 

Órákat tudok eltölteni még a Pinteresten is, hogy inspirálódjak, ha smink ötletre vagy egy jó manikűrre lenne szükségem.

Sokszor előfordul, hogy olyanokat találok - például a Pose -  felhasználóinak képei között, amik nagyon megtetszenek, és magam is kipróbálom. Most is olyan maniküröm van, amit a Pinteresten találtam, és a héten vettem egy sálat is, hogy a Pose-on látotthoz hasonlóan tudjam hordani a kabátomat...

 

A legtöbb ilyen applikációt tök egyszerű használni, szóval akkor is bátran letöltheted őket az AppStore-ból, ha nem tudsz jól angolul.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iszereles.blog.hu/api/trackback/id/tr547269881
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása